Produkt dnia
Lenovo YOGA BOOK 10,1" FHD 4GB 64GB LTE Android 6.0 Gunmetal Grey ZA0W0073PL
Lenovo YOGA BOOK 10,1" FHD 4GB 64GB LTE Android 6.0 Gunmetal Grey ZA0W0073PL
2 820,99 zł 2 293,49 zł
Rowerek Trójkołowy City Green
Rowerek Trójkołowy City Green
399,00 zł 324,39 zł
szt.
Electronic Software Distribution (ESD)
1. Co oznacza skrót ESD?

ESD to skrót od Electronic Software Distribution (Cyfrowa dystrybucja oprogramowania) i oznacza metodę bezpośredniej sprzedaży m.in. programów komputerowych, ale także muzyki i filmów za pośrednictwem internetu.

2. Co to jest klucz produktu?

Klucz produktu jest to kod, który umożliwia aktywację zakupionego oprogramowania.

3. Co oznacza pojęcie Digital Locker?

Digital Locker (z ang. skrytka elektroniczna) oznacza bezpieczny serwer, na którym przechowywane są klucze zamawianych produktów w systemie Microsoft ESD.

4. Czy mogę złożyć zamówienie na więcej niż 1 produkt ESD na raz?

Oczywiście, warunek jest taki, że jedno zamówienie – nawet wielu produktów, czy też wielu sztuk pojedynczego produktu musi dotyczyć jednego klienta.

5. Czy na serwerze Digital Locker będę miał dostęp do wszystkich swoich kluczy produktów zamawianych w systemie ESD?

Klient będzie miał dostęp do wszystkich kluczy produktów zamawianych w naszym sklepie w systemie ESD. Bezpieczny serwer znajduje się pod adresem https://dlocker.eu.
Jeśli klient zamówił produkty ESD za pośrednictwem innego dystrybutora, to nie będą one widoczne na serwerze Digital Locker.

6. Jak długo będą przechowywane /dostępne klucze produktów zamawianych w systemie ESD?

Umowa z firmą Microsoft gwarantuje minimum dwuletni dostęp do zamówionych kluczy produktów na serwerze Digital Locker.

7. Jakie produkty Microsoft mogę zakupić w ramach ESD ?

W ramach ESD klient może kupić odpowiedniki produktów pudełkowych z działów aplikacji i systemów Microsoft. Dostępne są pakiety Office 2013, Office365, Office 2011 for Mac i wszystkie składowe tych produktów. W ramach kluczy ESD można również zakupić systemy operacyjne : Windows 8.1 oraz Windows 8.1 Pro. Nie ma możliwości zakupu produktów serwerowych.

8. Jakie są korzyści z zakupu kluczy elektronicznych ESD?

Korzyściami wynikającymi z tej formy dystrybucji oprogramowania są m.in.:

  • bardzo szybki czas dostawy do klienta końcowego;
  • dostęp zawsze do najnowszej wersji oprogramowania;
  • bezpieczeństwo – klucze przechowywane są na zabezpieczonym serwerze (Digital Locker);
  • brak kosztów dostawy;
9. Czy mogę zwrócić zamówione produkty ESD?

Niestety nie. Dlatego prosimy o bardzo rozważne zamawianie tych produktów.

10. Jak wygląda schemat zamówienia kluczy ESD?

Schemat zamówienia kluczy elektronicznych w ramach ESD wygląda następująco:

  1. Klient składa zamówienie;
  2. Po otrzymaniu opłaty klucz elektroniczny jest zamawiany w firmie Microsoft;
  3. Microsoft realizuje zamówienie, wysyłając klucz elektroniczny na bezpieczny serwer (Digital Locker [DL]);
  4. Klient otrzymuje maila, w którym zawarte są informacje o procedurze logowania się na bezpiecznym serwerze (DL) w celu pobrania kluczy oraz informacja, skąd można pobrać najnowszą wersję instalacyjną zakupionego oprogramowania;
  5. Klient loguje się na bezpiecznym serwerze (DL) skąd pobiera zakupiony klucz oprogramowania;
  6. Klient ściąga najnowszą wersję instalacyjną zakupionego oprogramowania bezpośrednio z serwera firmy Microsoft za pośrednictwem internetu.
11. Z jakiej domeny wysyłane są wiadomości z potwierdzeniem zamówienia ESD?

Maile dotyczące zamówień produktów ESD wysyłane są z domeny https://dlocker.eu Bardzo prosimy o ustawienie tej domeny jako bezpiecznej w filtrze antyspamowym Państwa programu pocztowego.

12. Jaki jest adres bezpiecznego serwera Digital Locker?

Adres serwera Digital Locker to : https://dlocker.eu

13. Nie otrzymałem maila z informacjami o logowaniu, jakie mogą być tego przyczyny?

Do najczęstszych przyczyn braku maila u należą:

  • Błędnie zdefiniowany adres mailowy klienta w zamówieniu ESD,
  • Filtr antyspamowy, który blokuje wiadomość z domeny dlocker.eu,
  • Przypadkowe usunięcie maila przez klienta.

Jeśli został podany prawidłowy adres mailowy, a nie klient nie dostał z pewnych względów maila z informacjami o logowaniu na serwerze Digital Locker, proszę o odwiedzenie witryny https://dlocker.eu i skorzystanie z opcji "Zapomniałem hasła" na tej witrynie. W tym celu należy posłużyć się adresem mailowym na które zostało założone konto na bezpiecznym serwerze, oraz wypełnić załączony na stronie formularz.

14. Zapomniałem hasła do swojego konta na Digital Locker.

Jeśli klient nie pamięta swojego hasła do serwisu Digital Locker, lub nie otrzymał pierwszej wiadomości z danymi do logowania może skorzystać z opcji przypomnienia hasła na stronie https://dlocker.eu. Procedura wygląda następująco:

  1. Należy przejść na stronę kryjącą się pod linkiem "Zapomniałem hasła" na stronie logowania https://dlocker.eu.
  2. Formularz uzupełnić adresem email, na który założone jest konto w serwisie Digital Locker.
  3. Na podany adres email zostanie wysłana wiadomość z domeny dlocker.eu (prosimy o dodanie tej witryny do strefy zaufanych witryn w filtrze antyspam), zawierająca link z kodem dzięki któremu zmiana hasła będzie możliwa.
  4. Po przejściu pod adres zawarty w poprzedniej wiadomości należy wypełnić formularz zmiany hasła powtarzając adres email konta dostępu, oraz dwukrotnie (celem uniknięcia literówek) podać nowe hasło dla konta i zatwierdzić jego zmianę.
  5. Można zalogować się używając nowego hasła.

 

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl